سئو کلاه سیاه چیست؟
페이지 정보
24-10-13 07:58본문
이메일 :연락처 :
دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبتنام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید
سئوی جامع به این معنی است که شما هر کاری را انجام می دهید تا وب سایت خود را به بهترین شکل ساخته و آماده برای رقابت بکنید. برای این منظور باید اطلاعات با کیفیتی را به مخاطبان خود ارائه دهید، تجربه کاربری عالی را برای آنها به ارمغان بیاورید، وب سایت را اط نظر سرعت بهینه کنید و بسیاری فعالیت های دیگر را انجام دهید تا در این مسابقه خود را به بالاترین رتبه برسانید. اگر وب سایت شما مانند محصولات و یا خدمات شما یک تجربه عالی به کاربر ارائه دهد، لینک سازی برای آن بسیار آسان تر خواهد شد. چون احتمال اینکه مردم مایل باشند در مورد یک سایت عالی مطلبی بنویسند و به آن لینک دهند بسیار بیشتر است.
با یک لحن دوستانه به کاربر بگویید که صفحه مورد نظرش در سایت وجود ندارد.
از یک گرافیک جذاب و طراحی زیبا برای صفحه ۴۰۴ استفاده کنید (تاثیر روانی بسیار مثبتی دارد).
تعدادی صفحه (ترجیحا مرتبط) به کاربر نشان دهید.
بازگشت به صفحه قبلی یا صفحه اصلی سایت را راحت کنید تا کاربر به بخشهای دیگر سایت هدایت شود.
برندینگ و طراحی وبسایت شخصی برای اشخاص توسط تیم تخصصی آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ طراحی و پیادهسازی میگیرد.
حضور برندها در زندگیمان چنان جدی و فراگیر است که میتوان گفت انواع تصمیم گیری های خرید ما، نه بر روی محصول، که بر روی برند محصول متمرکز هستند.
فرض کنید میخواهید خرید خود را از سوپرمارکت به صورت تلفنی انجام دهید. از ماست و نان گرفته تا باتری و مسواک، تقریباً کالا به کالا، باید به طرف مقابل بگویید که چه برندی مد نظر شماست. بسیار معدودند کالاهایی که برندشان برای شما مهم نباشد و صرفاً به گفتن نام کالا دیجیتال مارکتینگ مثلاً شاید کبریت یا کیسه فریزر اکتفا کنید.
البته این را هم میدانیم که بحث برند و برندسازی، به کالاها محدود نیست و دغدغهی برندسازی، تقریباً هر چیز قابل ارائهای را در بر میگیرد: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ مجموعههای خدماتی در پی ساختن برند برای خدمات خود هستند، وبسایتها و اپلیکیشنها برای تقویت برند خود، هزینه میکنند، شهرداریها برای تعریف و تقویت برند شهرها میکوشند و بسیاری از انسانها، برای توسعه برند شخصی خود تلاش میکنند.
کلمه کلیدی کلماتی است که محتوای پست ما را تشریح میکنند و بیشتر توسط کاربران در سرچ باکس موتور جستجو وارد میشوند. استفاده از کلمات کلیدی باید متوازن با متن و به اندازه باشد. طوری که خوانایی متن حفظ شود. هر گونه افراط در به کارگیری کلمات کلیدی برای موتور جستجو یک زنگ خطر بوده و هوشیارش میکند. بعضی از ابزارهای سئو مثل افزونه سئو وردپرس Yoast چگالی کلمات کلیدی را تعریف کرده و میگویند تعداد کلمات کلیدی در یک پست بین ۰.۵ تا ۲.۵ باشند. (من خیلی موافق شمردن کلمات کلیدی نیستم و معتقدم یک صفحه باید با چندین کلمه کلیدی رتبه بگیرد. نه تمرکز روی یک کلمه خاص و تکرار آن در متن)
Doorway pages یا صفحات درگاه :
ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و سادهترین حالت استفاده از سایت را با بهرهگیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.
برند برای بسیاری از ما یک قول (promise) محسوب می شود. وعدهی یک برند ممکن است کیفیت باشد. وعدهی دیگری، پایینترین قیمت. وعدهی برندهی یک برند هم ممکن است پرستیژ باشد.
قول را میتوان به سه دسته تقسیم کرد:
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبتنام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید
سئوی جامع به این معنی است که شما هر کاری را انجام می دهید تا وب سایت خود را به بهترین شکل ساخته و آماده برای رقابت بکنید. برای این منظور باید اطلاعات با کیفیتی را به مخاطبان خود ارائه دهید، تجربه کاربری عالی را برای آنها به ارمغان بیاورید، وب سایت را اط نظر سرعت بهینه کنید و بسیاری فعالیت های دیگر را انجام دهید تا در این مسابقه خود را به بالاترین رتبه برسانید. اگر وب سایت شما مانند محصولات و یا خدمات شما یک تجربه عالی به کاربر ارائه دهد، لینک سازی برای آن بسیار آسان تر خواهد شد. چون احتمال اینکه مردم مایل باشند در مورد یک سایت عالی مطلبی بنویسند و به آن لینک دهند بسیار بیشتر است.
با یک لحن دوستانه به کاربر بگویید که صفحه مورد نظرش در سایت وجود ندارد.
از یک گرافیک جذاب و طراحی زیبا برای صفحه ۴۰۴ استفاده کنید (تاثیر روانی بسیار مثبتی دارد).
تعدادی صفحه (ترجیحا مرتبط) به کاربر نشان دهید.
بازگشت به صفحه قبلی یا صفحه اصلی سایت را راحت کنید تا کاربر به بخشهای دیگر سایت هدایت شود.
برندینگ و طراحی وبسایت شخصی برای اشخاص توسط تیم تخصصی آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ طراحی و پیادهسازی میگیرد.
حضور برندها در زندگیمان چنان جدی و فراگیر است که میتوان گفت انواع تصمیم گیری های خرید ما، نه بر روی محصول، که بر روی برند محصول متمرکز هستند.
فرض کنید میخواهید خرید خود را از سوپرمارکت به صورت تلفنی انجام دهید. از ماست و نان گرفته تا باتری و مسواک، تقریباً کالا به کالا، باید به طرف مقابل بگویید که چه برندی مد نظر شماست. بسیار معدودند کالاهایی که برندشان برای شما مهم نباشد و صرفاً به گفتن نام کالا دیجیتال مارکتینگ مثلاً شاید کبریت یا کیسه فریزر اکتفا کنید.
البته این را هم میدانیم که بحث برند و برندسازی، به کالاها محدود نیست و دغدغهی برندسازی، تقریباً هر چیز قابل ارائهای را در بر میگیرد: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ مجموعههای خدماتی در پی ساختن برند برای خدمات خود هستند، وبسایتها و اپلیکیشنها برای تقویت برند خود، هزینه میکنند، شهرداریها برای تعریف و تقویت برند شهرها میکوشند و بسیاری از انسانها، برای توسعه برند شخصی خود تلاش میکنند.
کلمه کلیدی کلماتی است که محتوای پست ما را تشریح میکنند و بیشتر توسط کاربران در سرچ باکس موتور جستجو وارد میشوند. استفاده از کلمات کلیدی باید متوازن با متن و به اندازه باشد. طوری که خوانایی متن حفظ شود. هر گونه افراط در به کارگیری کلمات کلیدی برای موتور جستجو یک زنگ خطر بوده و هوشیارش میکند. بعضی از ابزارهای سئو مثل افزونه سئو وردپرس Yoast چگالی کلمات کلیدی را تعریف کرده و میگویند تعداد کلمات کلیدی در یک پست بین ۰.۵ تا ۲.۵ باشند. (من خیلی موافق شمردن کلمات کلیدی نیستم و معتقدم یک صفحه باید با چندین کلمه کلیدی رتبه بگیرد. نه تمرکز روی یک کلمه خاص و تکرار آن در متن)
Doorway pages یا صفحات درگاه :
ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و سادهترین حالت استفاده از سایت را با بهرهگیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.
برند برای بسیاری از ما یک قول (promise) محسوب می شود. وعدهی یک برند ممکن است کیفیت باشد. وعدهی دیگری، پایینترین قیمت. وعدهی برندهی یک برند هم ممکن است پرستیژ باشد.
قول را میتوان به سه دسته تقسیم کرد:
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.